Re: CD Audio to MP3

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 19 Mar 1998 - 11:12:53 MET

"Jan Stožek" <jasio_at_SPAM.polbox.pl> wrote:
>:>to znaczy ze drajw albo nie rozumie instrukcji sprzetowej READLONG,
>:>albo jest zle podlaczony. np. z razem z twardzielem, ktory nie ma pelnej
>:>implementacji ATAPI.
>
> Problem w tym, ze na kilka programów jakie próbowałem, część czytała, a część nie - to
>mnie fascynuje. Ale to, co piszesz o kablu, to jest ciekawe - może wystarczy przerzucić CDROM
>na drugi kanał.

lepiej to zrob tak szybko, jak sie da. FP5 (i wczesniejsze) ma glupi blad.
odpalasz sesje dos, i wkladasz kolejne kompakty z danymi. czytasz glowny
katalog, nastepny kompakt. i .... sie wywraca jesli cdrom jest na jednej
tasmie z jakims dyskiem. problemu nie zauwazylem gdy
1.cdrom byl samotny (niewazne czy master czy slave
2.wkladalem tylko plytki audio, i sluchalem muzyki. niewazne czy nagrywane
   czy tloczone.

>:>l3enc 1.0 jest do kitu. a pod osa chyba tylko ta wersja jest dostepna.
>
> NIe zwróciłem uwagi na wersję. :(
>(js).

dla chetnych, jeszcze przez kilka dni potrzymam
strone http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/l3enc/

tam jest skompresowany dosyc trudny kawalek. rolling stones gdyby kto pytal :)