Re: CD Audio to MP3

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 10:31:19 MET

On 11 Mar 1998, Grzegorz Szyszl'o wrote:

> wlasnie mam ochote poklocic sie z jednym gosciem. bo trul mojemu brejdakowi
> jak glupi, ze na cdrom atapi wychodza trzaski, tylko nagrywarki dobrze
> zgrywaja. sprawdzilem. nagrywarka yamaha 100 , cdrom toshiba 4x .
> porownalem binarnie obydwa pliki. poza poczatkiem i koncem (jakies 100bajtow),
> pliki sa identycznie. a gosciu cos przytruwal o utracie dynamiki itp.
> jaka tu moze byc utrata dynamiki, skoro pliki sa binarnie identyczne ?

Nieprawda ze nagrywarki sa najlepsze. Niektore nawet nie czytaja w tym
standardzie! Jest taka fajna strona z porownaniem wszystkich modeli i
programow:

http://www.tardis.ed.ac.uk/~psyche/cdda/

Natomiast z wlasnego doswiadczenia polecalbym Toshiby - wszystkie
niezaleznie od prdkosci reklamowanej w trybie CD-DA pracuja z predkoscia
x1 i w efekcie z korekcja plyta sciaga sie z czasem *1.5 ale nigdy nie ma
zadnych problemow a jak sie chce to mozna nawet wylaczyc korekcje i tez
sie sciaga bez zadnych problemow bo Toshiba ma porzadna sprzetowa korekcje
bledow. Podobno nowe Samsungi tez dobrze czytaja CD-DA i szybciej niz
Toshiba ale jeszcze nie sprawdzalem.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.