Re: CD Audio to MP3

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 21:48:31 MET

"Jan Stožek" <jasio_at_polbox.pl> wrote:
> [...]
>:>> zawartości, a nawet nieco różne długości. Prawdę mówiąc, nic z tego nie rozumiem. Czyżby
>:>> istniały różne metody cyfrowego odczytu digital audio?
>:>
>:>tu masz przykład korekcji błędów przy odczycie płyt CD jak zrobisz na
>:>nagrywarce zrzut CD audio do postaci raw data, to będziesz miał za
>:>każdym razem trochę inne rezultaty. Szleńcy robią kilka zrzutów i do
>:>kopii wybierają taki który najmniej odbiega od średniej :))
>
> Ciekawe... myślałem, że ta korekcja lepiej działa. :)

wlasnie mam ochote poklocic sie z jednym gosciem. bo trul mojemu brejdakowi
jak glupi, ze na cdrom atapi wychodza trzaski, tylko nagrywarki dobrze
zgrywaja. sprawdzilem. nagrywarka yamaha 100 , cdrom toshiba 4x .
porownalem binarnie obydwa pliki. poza poczatkiem i koncem (jakies 100bajtow),
pliki sa identycznie. a gosciu cos przytruwal o utracie dynamiki itp.
jaka tu moze byc utrata dynamiki, skoro pliki sa binarnie identyczne ?

>:>> Wniosek: bez pentiuma nie podchodź. :(
>:>
>:>prawda
>
> Ale smutna.
>
>Pozdrawiam serdecznie,
>(js).

a co tu jest do zalowania ? sprobuj w sklepie kupic cos gorszego
od p5mmx 166 .