Re: Co po xcopy /h/o/t/s/e/r/v ?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 12 Mar 1998 - 10:19:09 MET

On Wed, 11 Mar 1998, Marek Wojciechowski wrote:

> On Wed, 11 Mar 1998, Leszek Gerwatowski wrote:
>
> [...]
>
> OK o to mi chodzilo. Rozumiem ze musiales poprawic rowniez co nieco
> w config.sys.

Nie. Nic nie poprawialem w config.sys bo przenosilem z dysku c: na dysk
c:. W przypadku zmiany literki dysku (np. z c: na d:) na pewno edycja
samego config.sys nie wystarczy bo na sztywno zaszyta literka jest np. w
wielu plikach .ini. Juz nie moge sie doczekac tego nowego systemu plikow w
nowym OS/2 bo tak mnie juz meczy myslenie schematami "z c: na d:". Ciekawe
ile czasu zajmie im "odchwaszczanie" OS/2 z powszywanych na sztywno w
wielu dziwnych miejscach literek dyskow?

> Problem z folderami z polskimi znaczkami faktycznie wystepuje,
> ale to chyba przypadlosc xcopy.

Zgadza sie. Zapomnialem o ym jak to robilem bo pozmienial bym wszystkie
foldery na jakies dobre nazwy i byloby po krzyku.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.