Re: CD Audio to MP3

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 23:17:36 MET

On Wed, 11 Mar 1998 09:35:53 +0100, Tomek Siek wrote:

:>> porywach osiągając 1400 KB/s. Co ciekawe, pliki cyfrowe różnych graberów miały różne
:>> zawartości, a nawet nieco różne długości. Prawdę mówiąc, nic z tego nie rozumiem. Czyżby
:>> istniały różne metody cyfrowego odczytu digital audio?
:>
:>tu masz przykład korekcji błędów przy odczycie płyt CD jak zrobisz na
:>nagrywarce zrzut CD audio do postaci raw data, to będziesz miał za
:>każdym razem trochę inne rezultaty. Szleńcy robią kilka zrzutów i do
:>kopii wybierają taki który najmniej odbiega od średniej :))

        Ciekawe... myślałem, że ta korekcja lepiej działa. :)

:>A może jednak niektóre programy
:>> odczytują dysk w trybie "słuchawkowym"? Jak to sprawdzić?
:>
:>a co to jest ten tryb "słuchawkowy" ???

        Audio. W jakimś readme do czegoś tam znalazłem jakieś takie określenie, z opisem w
stylu "nie daj się nabrać".

        A tak á propos kilku trybów czytania: na sansajcie dopadłem śmieszny programik dla
DOS (atainf13.zip 76.395 96-11-30), odczytujący mnóstwo informacji z napędów ATA, SCSI,
ATAPI, ASPI, ATASPI i Bóg wie czego jeszcze. Na temat mojego komputera wygenerował 6k5
tekstu, a w nim między innymi (o Photo CD, XA, multiseszyn i innych takich):

Drive does support reading Red Book audio using the Read-CD command
Drive does not support reading Red Book audio with an accurate stream

        Może część programów korzysta z jednego, a część z drugiego?

:>> Wszystkie odgrywarki, które ruszylem (MAPLAY, MP123, MPG123, WARPAMP) działały
:>> just fine, dając całkiem nieduże obciążenie systemu. Wygląda na to, że wywracanie się
:>> WARPAMP, o którym pisałem parę tygodni temu, czkawka MP123 i inne dziwne efekty
:>> odgrywarek wynikały po prostu z braku zasobów.
:>>
:>> Wniosek: bez pentiuma nie podchodź. :(
:>
:>prawda

        Ale smutna.

Pozdrawiam serdecznie,