Re: CD Audio to MP3

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 11 Mar 1998 - 09:35:53 MET

Jan Stožek wrote:

> Cześć,
[ciach ...]

> porywach osiągając 1400 KB/s. Co ciekawe, pliki cyfrowe różnych graberów miały różne
> zawartości, a nawet nieco różne długości. Prawdę mówiąc, nic z tego nie rozumiem. Czyżby
> istniały różne metody cyfrowego odczytu digital audio?

tu masz przykład korekcji błędów przy odczycie płyt CD jak zrobisz na
nagrywarce zrzut CD audio do postaci raw data, to będziesz miał za
każdym razem trochę inne rezultaty. Szleńcy robią kilka zrzutów i do
kopii wybierają taki który najmniej odbiega od średniej :))

A może jednak niektóre programy
> odczytują dysk w trybie "słuchawkowym"? Jak to sprawdzić?

a co to jest ten tryb "słuchawkowy" ???

[ciach ...]

> 3. Odgrywanie.
>
> Wszystkie odgrywarki, które ruszylem (MAPLAY, MP123, MPG123, WARPAMP) działały
> just fine, dając całkiem nieduże obciążenie systemu. Wygląda na to, że wywracanie się
> WARPAMP, o którym pisałem parę tygodni temu, czkawka MP123 i inne dziwne efekty
> odgrywarek wynikały po prostu z braku zasobów.
>
> Wniosek: bez pentiuma nie podchodź. :(

prawda

pOSdrowionka
tomek