Re: Programy w Clipperze

Autor: Andrzej Bogusz (anbo_at_skierka.adm.uni.wroc.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 07:13:24 MET

Jan Stožek <jasio_at_polbox.pl> wrote:
:> A próbowałeś IDLE_SENSITIVITY=1? Zwykle pomaga w takich wypadkach, a jeżeli
:>zadziała, to można doświadczalnie dać nieco więcej.
Probowalem. Nic nie pomaga.

:>Jest też taki program na ftp://hobbes.nmsu.edu/pub/os2/dev/dos:

:>slice.zip 5417 1995/01/30 Give up time slices from DOS progs, w/TASM source

:> Ale uprzedzam, że go nie sprawdzałem, choć w swoim czasie próbowałem czegoś
:>podobnego pod DesqView i pomogło.

Sprawdze to. Dzieki.

Nie wiem czy to ma cos wspolnego ale IDE Borland Pascala tez wywoluje
100% obciazenia. I specjalnie do niego ktos napisal rezydenta, ktory
rzeczywiscie zmniejsza obciazenie do 0% (sam to probowalem - dziala).
Probowalem rowniez go uzyc do programow clipperowych lecz nie pomoglo.

Andrzej Bogusz (anbo_at_adm.uni.wroc.pl)