Re: CD Audio to MP3

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 08:13:23 MET

Jan Stožek wrote:

> Cześć,
>
> Czy jest jakiś soft pozwalający na zapisanie CD Audio jako MP3***? Widziałem jakiś
> kawałek, który miał zapisywać WAV-y, ale mi się na czymś wykładał.
a jaki masz CD ??? może przypadkiem 4x albo 6x ??

Może na tym, że mój CD nie
> ma chyba cyfrowego połączenia z kartą.

tutaj chodzi o przekazanie danych audio (wav) bezpośrednio z CD na płytę
(do dysku) przez kontroler IDE. Stare CD -ki nie "supportują" takiej
kombinacji :(

> *** Mam na myśli oczywiście soft/2. ;)
soft jest - poszukaj na hobbesie (lub cdrom) nazywa się to cd2wav* lub
coś w tym stylu. (Jak nie znajdziesz to daj znać dam Ci na priv
przesyłkę) :)

pOSdrowionka
tomek