Re: MKS

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 12:56:52 MET

On Mon, 23 Feb 1998 13:45:37 +0100 (CET), Krzysztof Murkowski wrote:

>Czesc,
>
>Calkiem nowy Mks_vir w sesji DOS'owej uruchomiany z twardego dysku
>momentalnie konczy prace z komunikatem, ze w programie wystapilo
>dzielenie przez zero

U mnie to samo (Merlin UK, niezaleznie od FixPakow). Co wiecej, pod
czystym DOS-em robi "numery" przy sprawdzaniu tablicy partycji
(a tam mam tego "od groma": 2 x HPFS (jedna na drugim HDD), 1 FAT,
1 NTFS, 1 Ext2). Uzywam wersji DEMO ale chyba podobnie jest z pelna.

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |
| http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |