Re: MKS

Autor: Andrzej Bogusz (anbo_at_skierka.adm.uni.wroc.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 13:53:39 MET

Krzysztof Murkowski <murek_at_ml.put.poznan.pl> wrote:
:>Czesc,

:>Calkiem nowy Mks_vir w sesji DOS'owej uruchomiany z twardego dysku
:>momentalnie konczy prace z komunikatem, ze w programie wystapilo
:>dzielenie przez zero, a uruchomiony z dyskietki w nieskonczonosc szuka
:>wirusow zainstalowanych w pamieci operacyjnej komputera
:>>> metoda algorytmiczna <<

:>OS/2 V 3.0 PL Connect
:>Czy jest to znany problem ?

Tak, juz to przerobilem. U Sell'a dowiedzialem sie tylko, ze
mozna uruchomic mks_vir /m czyli bez testowania pamieci.
Tak mam u siebie bo szybciej sie uruchamia a pamieci testowac
nie potrzeba. Dodatkowo nalezy w ustawieniach sesji DOS
dodac w DOS_VERSION=MKS_VIR.EXE,6,22,255 (tak mam u siebie,
nie pamietam skad to wzialem). Ale robilem proby z ustawieniami
dla pamieci i stwierdzilem, ze jak wylacze UMB to nie wywala
sie przy tescie pamieci.

Andrzej Bogusz (anbo_at_adm.uni.wroc.pl)