Re: Programy w Clipperze

Autor: Andrzej Bogusz (anbo_at_skierka.adm.uni.wroc.pl)
Data: Mon 23 Feb 1998 - 13:22:22 MET

Jaroslaw Tabor <formatc_at_hsn.com.pl> wrote:
:>On Mon, 23 Feb 1998 11:46:46 +0100 (CET), Andrzej Bogusz wrote:

:>Jest to trudny problem. Ja rozwiazalem go (acz nie do konca) poprzez
:>napisanie wlasnej procedury inkey() wykorzystujacej odczyt klawiatury
:>przez BIOS. Problem w tym ze niektore klawisze sie czasem zle odczytuja w
:>ten sposob. Mam zamiar nad tym jeszcze popracowac.

Zapomnialem napisac, ze robilem proby na Linuxie i WinNT.
Tam tez obciazenie skacze do 100% ale uruchamianie kolejnych
sesji DOSu i praca w nich jest normalna. Np. uruchomilem
w 3 oknach na Linuxie pod dosemu DBU (ktory nic nie robil)
i kazde z nich obciazalo system w okolo 30-33% lecz nie bylo
zadnego odczuwalnego spowolnienia. Podobnie bylo w WinNT.
Niestety nie wiem co robi inkey() w clipperze ale chyba
OS/2 gorzej sobie radzi w tym przypadku niz Linux i WinNT.

Andrzej Bogusz (anbo_at_adm.uni.wroc.pl)