Re: WordPro ?

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 18:21:54 MET

On Mon, 9 Feb 1998, Tomek Siek wrote:

> skuszony wątkiem zainstalowałem betę StarOfiice4 i u mnie jest tak:
> otwiera pliki excela 5 i polskie litery są widoczne normalnie.
> otwiera pliki worda 6, 7 i polskie litery są widoczne NIENORMALNIE
> niezależnie od rodzaju wybranej czcionki.
> Merlin UK no fp.

Naprawde nie wiem o co chodzi, bo u mnie jest (a raczej bylo bo juz sie
zdezaktualizowal (beta2 do 31 grudnia, czy stycznia)) OK. Napisze to
jeszcze raz WYRAZNIE : U MNIE DZIALA TAK JAK POWINNO (czytaj: polskie
krzaczki sa polskimi krzaczkami i nie ma problemow z importowaniem z
Worda6 - oprocz polskich literek sa jeszcze obrazki, tabelki z
kolorkami, rysunki, wykresy, kolorowe tla pod tekstem i inne takie tam
...). Moze chodzi o wersje Warpa ... Ja mam PL fp 2 (ale bez fixa _chyba_
tez dziala, a na pewno dziala z wersja UK fp 1).

pOSdrowienia
-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland