Re: Re: G upie pytanie, ale...

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 18:51:19 MET

On 9 Feb 1998, [iso-8859-2] Sławomir Stachniewicz wrote:

> Create Utility Diskettes - w Warpie 3 robi 3, w Warpie 4 robi 4.
> Sprawdz, ktora dyskietka ma pliki typu os2ldr.msg oraz (ukryte) os2boot,
> os2ldr itp. - ta bedzie "zerowa". Jesli dalej nie w porzadku, to cos zle
> z dyskietka. No i w koncu zawsze mozna wystartowac z instalacyjnych i
> w odpowiednim momencie bodajze nacisnac F3 (przejsc do linii komend).

Proponuje uzyc BootOS2. To taki fajny, maly programik do tworzenia
bootujacych dyskietek (i DYSKOW twardych) z OS/2. Dziala chyba z kazda
wersja OSa (na pewno z Warp 3 i 4). Jest do sciagniecia z hobbesa.

P.S. Ostatnia wersja jaka mialem miala problemy ze zrobieniem dyskietki
bootujacej (1) do Warpa 4 PL, ale po malym mieszniu z katalogami wszystko
poszlo OK. Ogolnie program jest bardzo ciekawy, bo pyta sie czy ma
stworzyc dysk/flopa z czystym OSem (tekst), OS+DOS, +winos2, itd. az do
pelnej wersji. W kazdym razie OS (tylko sesje pelnoekranowe)+DOS chyba
miescil sie na 1 dyskietce.

-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland