Re: Nowy Netscape w Polsce

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 16:39:09 MET

On Thu, 12 Feb 1998 07:18:04, "Jan R. Pluci˝ski" <junidas_at_polbox.com>
wrote:

> WMarek Łukawski wrote:

[ciach]
> [...]
[ciach]

> [...]
> Próbuję ściągnąć javę 114 i już od 2 tygodni nie mogę.
> Szukałem po całej sieci, w moim wykonaniu bezskutecznie, lepszego
> miejsca. Niestety, transmisja się zrywa i zaczyna od początku. Jest taki
> program, GetRightdla Javy, i chodzi pod java 1.02 /os2, ale nie może się
> połączyć z wspomnianym serwerem: stale usiłuje się połączyć przez port
> 21! A Netscape
> łapie serwer bez problemu, ale cóż: linia siada i koniec.
> Czy jest jakiś ratunek dla mnie? Bo chcę się uniezależnić od
> Win95, a po to muszę mieć ICQ/Java, AOL Instant Messenger/Java
Tak server ftp://195.116.73.48/ lezy w mojej gestii ale linia ktora
mam polaczenie z "reszta swiata" lezy juz w gestii TP S.A. ktora od
kilku tygodni walczy ze zmiana przepustowosci lacza na kilkakrotnie
wieksze i qpa idzie im to jak krew z nosa, trace lacznosc z "reszta
swiata" kilka razy dziennie gdzies tak od dwoch trzech tygodni :(
Moze pozniej bedzie lepiej :)

pOSdrowienia
MArek

   Marek Łukawski