Re: Nowy Netscape w Polsce

Autor: Jan R. Pluciński (junidas_at_polbox.com)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 08:18:04 MET

WMarek Łukawski wrote:

> Juz jest zassana i lezy w polsce:
> ftp://195.116.73.48/apps/os2/internet/nn2/nets202.exe
> ma taka sama dlugosc jak netscape z konca stycznia lecz test javy wypadl
> lepiej (netscape z konca stycznia - 1930, ja z 5 lutego - 2360) w obu
> przypadkach ten sam sprzet i java 1.1.4 z fix'em styczniowym
> Wlasnie zasysam nowe pluginy i tez je wystawie na ftp'a

> Predzej pepiki doczekaja sie fixpak'a 5 niz my polskiej wersji tegoz
> fixpaka i netscape :)
> MArek
> PS.
> [...]
Witam!
Domyślam się, że serwer ftp://195.116.73.48/ leży w Twojej gestii.
Próbuję ściągnąć javę 114 i już od 2 tygodni nie mogę.
Szukałem po całej sieci, w moim wykonaniu bezskutecznie, lepszego
miejsca. Niestety, transmisja się zrywa i zaczyna od początku. Jest taki
program, GetRightdla Javy, i chodzi pod java 1.02 /os2, ale nie może się
połączyć z wspomnianym serwerem: stale usiłuje się połączyć przez port
21! A Netscape
łapie serwer bez problemu, ale cóż: linia siada i koniec.
Czy jest jakiś ratunek dla mnie? Bo chcę się uniezależnić od
Win95, a po to muszę mieć ICQ/Java, AOL Instant Messenger/Java
i może jeszcze parę rzeczy...
Z poważaniem
Jan