Re: Nowy Netscape w Polsce

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 07 Feb 1998 - 13:21:37 MET

Leszek Gerwatowski wrote:

> Nie ma sprawy jak juz ja sciagne. Bo wrsja z 5 lutego jest juz oficjalna
> wersja z obsluga Javy 1.1.x.
Juz jest zassana i lezy w polsce:
ftp://195.116.73.48/apps/os2/internet/nn2/nets202.exe
ma taka sama dlugosc jak netscape z konca stycznia lecz test javy wypadl
lepiej (netscape z konca stycznia - 1930, ja z 5 lutego - 2360) w obu
przypadkach ten sam sprzet i java 1.1.4 z fix'em styczniowym
Wlasnie zasysam nowe pluginy i tez je wystawie na ftp'a

> Natomiast zajrzalem na strone do sciagania
> Netscape i wlasnym oczom nie wierze - w menu do wyboru wersji jezykowej
> Netszkapy jest rowniez jezyk polski!!!! Wprawdzie jak sie wejdzie przez
> FTP to widac ze katalogu z polska wersja jeszcze nie ma ale pewnie
> JESZCZE! Wiec moz warto chwilke poczekac?
Predzej pepiki doczekaja sie fixpak'a 5 niz my polskiej wersji tegoz
fixpaka i netscape :)
MArek
PS.
Czesi juz maja swoja wersje fixpaka 05, czy ktos sie orientuje czy
pojawi sie i jazeli tak to kiedy wersja polska?
MArek