Re: WordPro ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Wed 11 Feb 1998 - 22:52:44 MET

Tomek Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl> wrote:

> [...]

Za kilka dni będę wiedział.

>Czołem,
>
>prawdopodobnie nikt nie używa :)
>W pakiecie instalacyjnym merlin'a był CD z różnymi tam ... Było też
>WordPro beta - zainstalowałem, ale bylo bbbaardzo wolne i przy próbie
>drukowania na przykład padało. (O braku polskich liter nie wspomnę :)).
>Odinstalowałem, a potem się dowiedziałem, że trzeba merlina potraktować
>fixpakiem (3) to lotus ruszy, ale ja mam "chłodny" stosunek do fixpaków
>i na razie brak wordpro mi nie dokucza na tyle by "fiksować" merlina :))

>Potrzebuję porządnego edytora pod os'em, ale czekam aż wyjdzie jakaś
> [...]

Ja mam 'prawdziwka' WordPro 96 US, ale... nie mogę go zainstalować.
Coś sobie pokopałem w pracy z FixPackami i ani WordPro się nie instaluje
(wywala 'error in registry') ani nie mogę założyć FixPacka 32 PL :(

Wziąłem szufladkę z 'testowym' dyskiem, założyłem Warpa 3, na niego
FP32 i WordPro - poszło. Czyli albo czeka mnie reinstalacja
Warpa (brrrrr...), albo muszę znaleźć jakiś sposób na tego FP32.
Podejrzewam, że szuka sobie katalogu \ARCHIVEM z wersją przed FP29,
a ten wykasowałem ręcznie z dysku (bez uruchamiania programu 'service').
Czy wiecie może, w czym to bydlę pamięta historię poprzednich Fix-ów ?

OSciski,
G.

P.S. Na płytce jest kilka zachodnioeuropejskich wersji językowych
     i... czeska ! Janek ma rację, IBM bardziej kocha Pepików :(

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl