Re: ATI Mach 64

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 1998 - 02:05:57 MET

On Thu, 29 Jan 1998 12:51:15 +0100 (CET), Andrzej Bogusz wrote:

>Wlasnie zmienilem S3 Virge na Mach 64 VT i nie potrafie
>dojsc jak zmienic czestotliwosc pionowa. Ustalane jest
>automatycznie 75 Hz przy 800x600 (nie mam wyboru
>czestotliwosci tak jak to bylo przy Virge). Sterowniki
>mam w wersji 3.1 (z serwera WWW ATI) lecz tak samo
>sie instaluja jak te dostarczane z Warp 4 PL.

PRZED instalacja driverow trzeba przy pomocy programu setup od karty
ustawic prawidlowe czestotliwosci. Po tym wszystko pojdzie dobrze.
Jak masz karte z EEPROMEM, to nie ma problemu. Przy
tanszych kartach bez EEPROMU. Musisz skonfigurowac karte,
i NIE WYLACZAJAC komputera zainstaloac drivery pod OS2.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>