Re: WordPro ?

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 18:06:09 MET

Olaf Rzepka wrote:

> Nie wiem czy pytanie jest tak glupie czy tak trudne ze nikt nie raczy mi
> odpowiedziec ???

Czołem,

prawdopodobnie nikt nie używa :)
W pakiecie instalacyjnym merlin'a był CD z różnymi tam ... Było też
WordPro beta - zainstalowałem, ale bylo bbbaardzo wolne i przy próbie
drukowania na przykład padało. (O braku polskich liter nie wspomnę :)).
Odinstalowałem, a potem się dowiedziałem, że trzeba merlina potraktować
fixpakiem (3) to lotus ruszy, ale ja mam "chłodny" stosunek do fixpaków
i na razie brak wordpro mi nie dokucza na tyle by "fiksować" merlina :))

Potrzebuję porządnego edytora pod os'em, ale czekam aż wyjdzie jakaś
wersja finalna i wtedy może spróbuję.

pOSdrowionka
tomek