Re: WordPro ?

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 21:30:21 MET

1. Dokumenty przenosza sie bez problemow, ale ostatnia wersja (beta z
Aplication Samplera) jaka mialem nie obsluguje polskich czcionek
(wyswietla krzaki), za to idealnie dziala wszystko w StarOffice 4 i chyba
ma import z WordPro (na pewno importuje bez problemow bardzo skomplikowane
dokumenty z Worda 6.(no ma pewne problemy z nakladajacymi sie
rysunkami spod Worda (kladzie je obok), ale kto tego uzywa...)
2. Nie sadze, przeciez to nie Microsyf ....

-=-
Dominik Czechowski
AGH University Cracow Poland
Team OS/2