Visual Age for C++

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 20:50:49 MET

Wiem, ze nie powinienem zadawac tego pytania, ale czy ktos to ma (full)? Nie stac
mnie na kupno - jestem w drugiej klasie LO :), poza tym nie wykorzystywalbym tego w
celach komercyjnych - wiec chyba IBM nic na tym by nie stracil.(Rodzicow raczej nie
naciagne). Na gieldzie szukalem - ni ma. Jest for Smaltalk, Java, Basics, ale tego ni
ma :(((

W zamian moge pozyczyc ORYGINALNE GalCiv 2 z odatkami, lub StarEmperor, jak
dotrze poczta to tez TOB i Aviarace: The final Saga :)))

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016