Scanner

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Tue 27 Jan 1998 - 20:47:07 MET

Pojawilo sie ostatnio sporo skanerow na gieldzie - rozdzielczosci 4800 dpi, A4,
stacjonarne, a cena okolo 600-850 zl. Mam wiec pytanie, czy sa u nas dostepne
porownywalne skanery do ktorych sa drivery pod OS/2 (nie koniecznie dolaczone,
tylko w ogole)? Mozna skanowac pod Win-OS/2 ale jednak pod OS/2 przyjemniej,
bezieczniej, wydajniej, szybciej itd.

Oczywiscie chodzi mi o scannery nie SCSI (chyba ze skanery scsi mozna bez niczego
podlaczac - nie orientuje sie w tym za bardzo :).

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016