Re: Visual Age for C++

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 15:41:30 MET

Andrzej J. Piotrowski wrote:
> Wiem, ze nie powinienem zadawac tego pytania,
> ale czy ktos to ma (full)? Nie stac
> mnie na kupno - jestem w drugiej klasie LO :),
> poza tym nie wykorzystywalbym tego w
> celach komercyjnych - wiec chyba IBM nic na tym
> by nie stracil.(Rodzicow raczej nie
> naciagne). Na gieldzie szukalem - ni ma.

Mam sugestie: napisz do IBM Polska list z odpwiednim
uzasadnieniem. Jezeli odpowiedza pozytywnie, to wygrales,
jezeli odpowiedza negatywnie, to przynajmniej probowales.
Rozpoczynanie od razu piraceniem nie jest celowe.

> W zamian moge pozyczyc ORYGINALNE GalCiv 2
> z odatkami, lub StarEmperor, jak
> dotrze poczta to tez TOB i Aviarace: The final Saga :)))

A czy w _oryginalnym_ GalCiv nie ma przypadkiem
zastrzezenia, ze _nie moze_ byc pozyczyne?

Jacek