Re: Konwerter na ftp.pg.gda.pl

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 15:41:25 MET

On Sat, 24 Jan 1998 11:55:40 GMT, Per Backman wrote:

:>On 22 Jan 1998 09:27:08 +0100, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
:>wrote:
:>
:>
:>>W a nie dosta em od Janka Sto ka "natywnie OS-owy" konwerter standard w
:>>kodowania polskich znak w diakrytycznych,
:>
:>Czy autor pozwolilby na to, zebym program umiescil na swoja strone,
:>gdzie mam rozny software dla potrzeb wielojezykowych. Dla OS/2 mam
:>zbyt malo....

        Z mojej strony nie ma problemu.
        Chciałem tylko lojalnie uprzedzić, że w obecnej wersji on konwertuje _wyłącznie_ polskie
znaki (a nie całe strony kodowe) pomiędzy różnymi zestawami używanymi obecnie lub w
przeszłości w Polsce i będzie raczej mało przydatny dla osób nie pracujących z polskimi
tekstami. W związku z tym nawet opis jest _wyłącznie_ po polsku.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl