Re: Modem Zoltrix FM-VSP336I

Autor: Slawek Kos (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 13:23:24 MET

On Sat, 24 Jan 1998 09:00:39, Marek Wojciechowski
<mw_at_chem.pg.gda.pl> wrote:

> Mam prawie ten sam modem (bez I na koncu. Roznica o ile sie orientuje
> polega na braku kabelka do karty dzwiekowej w moim modelu) na
> kosciach Sierra. I calkowity brak opisanych problemow. Ostatnio zaczelo
To I na koncu to na 99,99% "INTERNAL"
Chyba jest jakas roznica na poczatku

> Roznica co do systemu jest taka ze mam Warpa 3UK FP26 + pojedyncze pliki
> z innych fixpakow i ktorys tam latest stack na tcpip.
Ja do Warpa 3PL zalozylem FP29 (tego z plyty Publish i Macworld)

> Acha, stringow inicjalizujacych uzywam raczej standardowych, i
> nie zdazylo sie, zeby sie rozlaczyl nieproszony jak juz uzyskal
> polaczenie.
Moze masz fabryczne ustawienie "%E2" ?
Sproboj ustawic "%E0", jesli bedzie dobrze trzymal to masz dobra
linie...
Pozazdroscic :-)

> Modem mam na com3 (irq nie pamietam, chyba 5) mysz na com1.
Moja muzyka moze byc tylko na irq5 :-(
Jak juz pisalem, probowalem roznych ustawien (poza com4 bo mam
S364V+)
i zawsze tak samo

> Pozdrawiam,
> Marek