Re: Konwerter na ftp.pg.gda.pl

Autor: Per Backman (pbackman_at_rocketmail.com)
Data: Sat 24 Jan 1998 - 12:55:40 MET

On 22 Jan 1998 09:27:08 +0100, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski)
wrote:

>Właśnie dostałem od Janka Stożka "natywnie OS-owy" konwerter standardŐw
>kodowania polskich znakŐw diakrytycznych,

Czy autor pozwolilby na to, zebym program umiescil na swoja strone,
gdzie mam rozny software dla potrzeb wielojezykowych. Dla OS/2 mam
zbyt malo....

Per Backman
http://home5.swipnet.se/~w-59166/

The PHOTO page;in English, auf deutsch, po polsku;

http://www.algonet.se/~pbackman

The multilingual software page, anything You need for
using Central European, Baltic and East European languages
on Your computer;

http://home5.swipnet.se/~w-59166