Re: CD ROM nie pozwala wystartowaŠ OS/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Thu 22 Jan 1998 - 02:20:48 MET

On Wed, 21 Jan 1998 16:26:21 +0100, Leszek Gerwatowski wrote:

:>On Tue, 20 Jan 1998, Jan Stožek wrote:
:>
:>> On Mon, 19 Jan 1998 20:39:22 +0100, Jacek Pietraszek wrote:
:>> Tzn. znanych któremu programowi? Sortującemu? Obejrzałem przed
:>> chwilą taki, napisany w Rexxie (SRT.CMD, rozpowszechniany jako
:>> SRTBT20.ZIP). W większości wypadków on sprawdza tylko trzy pierwsze
:>> znaki wiersza. Więcej chyba tylko w przypadku DEVINFO (żeby odróżnić od
:>> DEVICE) i driverów DOS-owskich (które poznaje po tym, że ścieżka zawiera
:>> MDOS\). Sprawdziłem zresztą dla kilku typów driverów, że zgodnie z
:>> przewidywaniem on nie przestawia wywołań jednego rodzaju pomiędzy sobą
:>> (ani nie rozdziela CALL-i od RUN-ów), tylko wystawia BASEDEV-y na
:>> początek, potem LIBPATH, SET-y, CODEPAGE, COUNTRY i DEVINFO, DEVICE (dla
:>> OS/2), IFS potem coś tam dalej itp.
:>>
:>> A podobno jakoś przyspiesza. ;)
:>>
:>
:>A czasem potrafi mimo to naapsuc (np. mi siec). Chodzi o to ze kolejnosc
:>wywolan polecen run i device w "czesci sieciowej" configa jest wazna i
:>zwykle posortowanie psuje to (nie pamietam dokladnie o jakie linie
:>chodzilo bo proby z tym programikiem robilem jakis czas temu).

        Autor sortera, który mam, napisał, że podczas ładowania sieci ważna jest kolejność
runów i calli - i dlatego ich nie rozdziela. O dewajsach nic nie pisał. ;)

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl