Re: CD ROM nie pozwala wystartowaŠ OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 21 Jan 1998 - 16:26:21 MET

On Tue, 20 Jan 1998, Jan Stožek wrote:

> On Mon, 19 Jan 1998 20:39:22 +0100, Jacek Pietraszek wrote:
> Tzn. znanych któremu programowi? Sortującemu? Obejrzałem przed
> chwilą taki, napisany w Rexxie (SRT.CMD, rozpowszechniany jako
> SRTBT20.ZIP). W większości wypadków on sprawdza tylko trzy pierwsze
> znaki wiersza. Więcej chyba tylko w przypadku DEVINFO (żeby odróżnić od
> DEVICE) i driverów DOS-owskich (które poznaje po tym, że ścieżka zawiera
> MDOS\). Sprawdziłem zresztą dla kilku typów driverów, że zgodnie z
> przewidywaniem on nie przestawia wywołań jednego rodzaju pomiędzy sobą
> [...]

A czasem potrafi mimo to naapsuc (np. mi siec). Chodzi o to ze kolejnosc
wywolan polecen run i device w "czesci sieciowej" configa jest wazna i
zwykle posortowanie psuje to (nie pamietam dokladnie o jakie linie
chodzilo bo proby z tym programikiem robilem jakis czas temu).

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.