Re: CD ROM nie pozwala wystartować OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 20 Jan 1998 - 13:26:16 MET

"Grzegorz Wnęk" <virek_at_kki.net.pl> wrote:

>To czemu sluzy taki smieszny programik z pakietu cfginfo do
>porzadkowania config.sys - zeby tylko ladniej wygladal?

szczeze mowiac w praktyce tak :)

>No wlasnie!. Nie moglem zapamietac tej kombinacji, ktora wyswietla
>ladowane sterowniki, a to przeciez zaraz obok F1!!!

no to F8 go F8, ale pod nortonem :)))))

>Hmmm. Dokladnie: samotny cdrom na drugiej tasmie ustawiony na slawe.
>Wydawalo mi sie, ze to bedzie optymalne ustawienie (kieszonka na drugiej
>tasmie, a jak ktos przyniesie swoj jedyny dysk, to nie trzeba
>przestawiac zworek)

to czasem dziala, czasem nie. ja np. mam chipset SIS. i wczesniejszy
ibm1s506 dzialal dobrze, poza tym ze chwile czekal jak byl samotny cd slave.
po ktoryms tam fixpaku juz sie zatrzymywal na amen, i musialem cd przestawic
na master. nie wiem jak to zwalczyc.

>A co do fixpakow, to nie mam (na razie) zadnych zainstalowanych.

hmmm.......