Re: Warp 4 i S3 Virge 325 ...

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 13:13:28 MET

On 19 Jan 1998, Wieslaw Pawlowski wrote:

> Witam wszystkich!
>
> Problem braku polskich liter pod Virge byl juz na liscie poruszany -
> wiem, ze kol. Adam Plaszczyca udostepnil nawet odpowiednio ,,oszukany''
> dspres.dll oraz pliki *.fon. Niestety u mnie po zainstalowaniu poprawek
> AP pojawiaja sie problemy - najbardziej dokuczliwy z nich to fakt, ze
> okienka telnetPM nie daja sie zmaksymalizowac - ciagle sa w nich suwaki
> - poziomy i pionowy. Byc moze Adam przerabial pliki z Warp 3? Nie jest
> rowniez wykluczone, ze powod jest zupelnie inny ...

Co do telnet to podobny problem pojawil sie u mnie w pewnym momenci z
niewyjasnionyh przyczyn i trwa do dzisiaj. Przyczyna (u mnie) nie jest na
pewno podmieniony dspres.dll bo mam TRIO-64V+ i polskie literki sa bez
problemu. Pamietam jak przez mgle ze cos zmienialem z ustawieniami telneta
i tak sie zrobilo. Zmienilem spowrotem na poprzednie ustawienia ale tak
juz zostalo. Niestety nie pamietam o co chodzilo dokladnie.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.