Re: Warp 4 i S3 Virge 325 ...

Autor: Wieslaw Pawlowski (wiesiek_at_chronos.ipipan.gda.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 13:28:28 MET

Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl) wrote:
: > dspres.dll oraz pliki *.fon. Niestety u mnie po zainstalowaniu poprawek
: > AP pojawiaja sie problemy - najbardziej dokuczliwy z nich to fakt, ze
: > okienka telnetPM nie daja sie zmaksymalizowac - ciagle sa w nich suwaki
: > - poziomy i pionowy. Byc moze Adam przerabial pliki z Warp 3? Nie jest
: > rowniez wykluczone, ze powod jest zupelnie inny ...
: >

: Co do telnet to podobny problem pojawil sie u mnie w pewnym momenci z
: niewyjasnionyh przyczyn i trwa do dzisiaj. Przyczyna (u mnie) nie jest na
: pewno podmieniony dspres.dll bo mam TRIO-64V+ i polskie literki sa bez
: problemu.
:
A jednak u mnie problem JEST jakos zwiazany z dspres.dll i *.fon - jak wrocilem
do oryginalnych plikow to telnetPM dzialal normalnie - tyle, ze oczywiscie
bez polskich liter :(((

Tak wiec nadal poszukuje dzialajacego drivera dla Virge 325 lub narzedzi +
know-how do tego aby samemu pogrzebac w dspres.dll i *.fon ...

Z pOSdrowieniami,
Wiesiek Pawlowski (W.Pawlowski_at_ipipan.gda.pl)

* Wieslaw Pawlowski             Institute of Computer Science     *
*                               Polish Academy of Sciences        *
* email:                        Abrahama 18, 81-825 Sopot, Poland *
* W.Pawlowski_at_ipipan.gda.pl     phone/fax: (48)(58)5514971        *