Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Piotr Liskiewicz (piotrekl_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 07:56:05 MET

Jan Stožek wrote:
> Czy to jest _oryginalny_ CD
Nie jest :(
> albo pelna kopia z niego?
Tego nie wiem.
> Wprawdzie nie mam pod reka krazka od
> WARP 3, ale tak na moje oko i pamiec, to brakuje m.in.;
>
> makedsks.cmd
Jest tam ...
> cdinst.cmd
> cdinst.bat
...tych brakuje.

> Makedsks (BAT dla DOS i CMD dla OS/2) przenosi _cala_ instalacje na
> dyskietki, natomiast cdinst powoduje wygenerowanie dyskietek
> instalacyjnych (chyba dwu) i odpalenie instalacji z krazka.
Zrobilem dyskietki z plikow disk0.dsk i disk1_cd.dsk i instalacja
przebiega (przynajmniej tak twierdzi) z CD.

> Na oryginalnym krazku wszystkie te pliki sa w katalogu glownym krazka,
> jezeli masz jakis kompilat, to nie wiem, czy instalacja w ogole
> pojdzie ze wzgledu na mozliwe inne nazwy katalogow.
Wlasnie w tym jest problem. Instalacja przebiega poprawnie az do momentu
gdy (po uruchomieniu systemu z drugiej dyskietki disk1_cd.dsk) program
instalacyjny probuje znalezc pliki instalacyjne. Pisze cos ze nie moze
znalezc plikow na CD. I mie ma sie co dziwic, sa w katalogu o innej
nazwie, tzn. OS2WARPL. I pytanie - czy mozna mu jakos wskazac ten
katalog? Najdziwniejsze jest to ze podczas szukania plikow wogole nie
dobiera sie do CD. A urzadzenie widzi (CD-ROM pod cmd jest jako dysk D).

> Moze dlatego na wszelki wypadek tfurca tego krazka usunal bacze
> instalacyjne...
A szkoda :((( Straszni partacze ci tfurcy.

> Pozdrawiam serdecznie,
Rowniez, liczac na odpowiedz.

> (js).
Piotrek

--
| Piotr Liskiewicz |   piotrekl_at_priv.onet.pl   |