Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 12:43:07 MET

On Fri, 16 Jan 1998, Piotr Liskiewicz wrote:

> Wlasnie w tym jest problem. Instalacja przebiega poprawnie az do momentu
> gdy (po uruchomieniu systemu z drugiej dyskietki disk1_cd.dsk) program
> instalacyjny probuje znalezc pliki instalacyjne. Pisze cos ze nie moze
> znalezc plikow na CD. I mie ma sie co dziwic, sa w katalogu o innej
> nazwie, tzn. OS2WARPL. I pytanie - czy mozna mu jakos wskazac ten
> katalog? Najdziwniejsze jest to ze podczas szukania plikow wogole nie
> dobiera sie do CD. A urzadzenie widzi (CD-ROM pod cmd jest jako dysk D).

Na szczescie jest na to rada. Twoj katalog OS2WARPL to katalog OS2IMAGE.
Zawartosc katalogu \os2image mozna umiescic na dowolnym dysku i w dowolnym
podkatalogu bo jest to definiowane w pliku \os2se20.src. To wlasnie tego
pliku szuka w katalogu glownym na wszystkich partycjach program
instalacyjny. Wystarczy wiec na dysku c: (na d: pewnie by bylo trudno :-)
) umiescic plik os2se20.src i wpisac tam linie:

d:\os2warpl

(z tego co pamietam to tylko to jest w tym pliku) i powinno zadzialac.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl