Re: Merlin i siec M$

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Wed 14 Jan 1998 - 10:44:36 MET

Hej

Jan Stožek wrote:

-=[Ciach]=-

> :>Tego typu numery (tj. brak wizualizacji udostepnianych zasobów)
> :>wystepuja tez czasami w czystej sieci windzianej same z siebie w sposób
> :>trudny do przewidzenia, zazwyczaj w sieciach peer-to-peer.
>
> W sieci windzianej to wystepuje mnostwo roznych, dziwnych rzeczy. Np. u mnie jest tak: mam
> komputery w grupach A, B i C. A widzi tylko B, C widzi A, a B widzi oba - czy jakos tak podobnie.
> Pelna abstrakcja. By design? :)
Ano, chyba by design.

Patrzac na wojny mojego admina z podsieciami ... to, co piszesz to nie
jest jeszcze szczyt :-|
Admin nie jest 1/2-glówkiem, zeby bylo jasne :-)

Podaj wiecej szczególów ... (protokól, topologia) ...

Jesli uwazasz, ze to nieprzyzwoite gadac o takich rzeczach na liscie
OS/2, przerzuc na liste win* lub networking.

> (js).

Zdrówkot
GG

--