Re: Merlin i siec M$

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 17:21:24 MET

On Tue, 13 Jan 1998 09:29:35 +0000, Grzegorz GRYC wrote:

:>> Z tym widzeniem to różnie bywa :-)
:>> Spotkałem się już z sytuacją, że na komputerze z NT w 'otoczeniu sieciowym'
:>> za nic nie mogłem zobaczyć zasobów udostępnianych z Warp, bez problemu
:>> natomiast działało w linii komend 'net use' - tyle, że trzeba było pamiętać
:>> nazwę komputera i zasobu. To samo z komputerami pod DOS i DOS-owym NET.EXE.

:>Tego typu numery (tj. brak wizualizacji udostepnianych zasobów)
:>wystepuja tez czasami w czystej sieci windzianej same z siebie w sposób
:>trudny do przewidzenia, zazwyczaj w sieciach peer-to-peer.

W sieci windzianej to wystepuje mnostwo roznych, dziwnych rzeczy. Np. u mnie jest tak: mam
komputery w grupach A, B i C. A widzi tylko B, C widzi A, a B widzi oba - czy jakos tak podobnie.
Pelna abstrakcja. By design? :)

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl