Re: Merlin i siec M$

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 10:29:35 MET

Hej

Grzegorz Bodaszewski wrote:

-=[really big ciach]=-

> Z tym widzeniem to różnie bywa :-)
> Spotkałem się już z sytuacją, że na komputerze z NT w 'otoczeniu sieciowym'
> za nic nie mogłem zobaczyć zasobów udostępnianych z Warp, bez problemu
> natomiast działało w linii komend 'net use' - tyle, że trzeba było pamiętać
> nazwę komputera i zasobu. To samo z komputerami pod DOS i DOS-owym NET.EXE.
Tego typu numery (tj. brak wizualizacji udostepnianych zasobów)
wystepuja tez czasami w czystej sieci windzianej same z siebie w sposób
trudny do przewidzenia, zazwyczaj w sieciach peer-to-peer.
Podejrzewam, ze jednym z powodów moze byc m.in. ramka IPX/SPX ustawiona
na auto.

> Skąd się to bierze - nie mam pojęcia :(

Bill wie ...

> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC