Re: Merlin i siec M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 00:41:13 MET

Leszek Gerwatowski <bigl_at_tg.com.pl> wrote:

>[duzy ciach]
>
>A masz wogole zainstalowany IBM Peer? Bo z opisu wynika ze probujesz sie
>zalogowac do Lan Servera a nie lokalnie. Jak zainstalujesz Peer to bediesz
>sie mogl zalogowac lokalnie (podobnie jak w Win95) bo w folderze "OS/2
>Peer" beda dwie ikonki "LAN Server Logowanie" uruchamiajaca
>"C:\MUGLIB\LOGON.EXE /v:domain /d" oaz "Stacja robocza peer Logowanie"
>uruchamiajaca "C:\MUGLIB\LOGON.EXE /v:local" (po zainstalowaniu konto
>"roota" jest USERID a haslo to PASSWORD i wtedy zalozysz sobie jkichs
> [...]

Z tym widzeniem to różnie bywa :-)
Spotkałem się już z sytuacją, że na komputerze z NT w 'otoczeniu sieciowym'
za nic nie mogłem zobaczyć zasobów udostępnianych z Warp, bez problemu
natomiast działało w linii komend 'net use' - tyle, że trzeba było pamiętać
nazwę komputera i zasobu. To samo z komputerami pod DOS i DOS-owym NET.EXE.
Skąd się to bierze - nie mam pojęcia :(

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl