Sledzenie systemu

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 13:36:19 MET

Czesc,

czy ktos z sukcesem uzywal komend TRACE i TRACEFMT i podzielilby sie
doswiadczeniem ? Mnie to zabardzo nie wychodzi a potrzebowalbym
informacje n/t otwieranych plikow w systemie przy pewnej operacji.
Probuje uzyskac jakiekolwiek trace'owanie w ten sposob:

W config.sys jedno z ponizszych:
trace=on (1)
trace=off (2)
tracebuf=5 (3)

Z linii komend:
trace on /p:all
\moja\komenda
trace off

Jak uzywam (1) to tracefmt wyswietla mi sledzenie config.sys'a (?)
a jak (2) albo (3) to pisze, ze nie ma zadnych danych z sledzenia,
ktore moglyby byc wyswietlone. A powinny chyba byc te wytworzone
pomiedzy trace on i off. Tak czy siak nie udaje mi sie sledzic
\moja\komenda

Any hints/tips/coments ?

--
Krzysztof Murkowski