Re: Pliki INI i komunikat o bledzie dyskowym

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 15:44:13 MET

On Mon, 12 Jan 1998 14:45:51 +0100 (CET), Marek Wojciechowski wrote:

>On 12 Jan 1998, Leszek KUBRAK wrote:
>
>[...]
>[...]
>
>A probowales juz kiedy takiej operacji przy pomocy ROBOSAVE ?
>tzn. odtworzeniu konfiguracji systemu np. po formatowniu dysku ?

Gwoli ścisłości. Chodzi mi oczywiście o formatowanie "kontrolowane",
tzn. po wcześniejszym backup-ie dysku lub np. przeniesieniu
całego systemu z jednego komputera na inny bez konieczności instalowania
całego oprogramowania narzędziowego.

Robiłem to, a także pzreniesienie konfiguracji desktopu pomiędzy dwoma
komputerami.
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59