EPM psuje WIN-OS2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 02:07:38 MET

Witojcie,

EPM (Enhanced Editor/Edytor rozszerzony), a także niektóre inne programy, ale jeszcze nie
wyśledziłem które konkretnie, bo dopiero dzisiaj powiązałem ten efekt z uruchamianiem innych
programów - psują mi wygląd pracujących w tym samym czasie WIN-OS2: pojawiają się na nich
liczne czarne, pionowe paski uniemożliwiające korzystanie z nich. Dotyczy to zarówno
programów 3rd parties (np. Pegasus Mail, MS Winword) jak i systemowych (Program Manager).
Podejrzewam, że występuje jakiś konflikt z bibliotekami bezpośrednio odpowiedzialnymi za
wyświetlanie, bo poza tym, że praktycznie niewidzialne "behind the bars" programy pracują
normalnie - w szczególności da się je zamknąć, a nawet zapisać zbiory. Być może rzeczywistym
winowajcą jest jakiś program "z boku", który pomajdrował był coś w bibliotekach...

Pokrewnym - poprzez problemy z wyświetlaniem - efektem jest fakt, że niekiedy aplikacje
WIN-OS2 "chowają się za szybę": albo są niewidzialne, brak z nimi kontaktu i tylko zmiana
kursora świadczy, że są przez system odróżnialne od tła, albo są wyświetlane, ale i tak brak z
nimi kontaktu (nie reagują na mysz ani klawiaturę).

Czy ktoś się z czymś podobnym zetknął i czy ewentualnie dał sobie radę?

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl