Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 23:46:46 MET

On Fri, 9 Jan 1998 09:46:38, Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com> wrote:

[...]
> Akurat u mnie caly pomysl na niego byl taki, zeby ich _nigdy_ nie
> wyjmowac, ten boot jestem w stanie przebolec, a nie wlaczam/wylaczam i
> nie resetuje maszyny co 5 minut ...

No cóż, też miałem taki pomysł, ale z niego zrezygnowałem, min. ze
względu
na owo tasowanie, ale głównie dlatego, że nie jestem pewien czy
zostawianie
płytki w zmieniaczu jest dla niego (i płytki) całkiem bezpieczne.
Przerażają mnie trochę dzwięki które wydaje przy tasowaniu. Napisałem
kiedyś nawet w tej sprawie do NEC-a ale bez odpowiedzi.

Co do włączania i wyłączania to również robię to z reguły raz dziennie,
lub co kilka dni gdy mam jakieś dłuższe obliczenia.

A przy okazji, nawiązując do innego postu w tym wątku, nie jestem
wprawdzie pewien, ale chyba NEC ma podobną możliwość jak Alps,
tzn. widoczny jest jako jeden CDROM pod który podstawiane są
kolejne płytki. Zaraz gdy go kupiłem szperałem po sieci za
driverami do OSa i natknąłem się gdzieś na coś takiego, ale
niestety nie udało mi sie go zmusić do pracy w takim trybie.

                                               Marek Wojciechowski