Re: Sta³y problem

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 18:45:30 MET

"Radomir Zoltowski" <yellow_at_ic.com.pl> wrote:
>Mam OS/2 Warp v. 3 UK i nie mam polskiej klawiatury programisty 457,
>czcionek i w ogole
>wszystko jest jakie¶ takie angielskie i do tego nie wiem co zrobiæ.
>Aha nie mam te¿ MPTS. (Nic chyba nie mam!!! Sam ¿ywy czysty OS/2 + IBM
>Works. Wszystko angielskie.)
>
>Proszê o wsparcie!

nie wiem co z tym fantem zrobic. moze sprobuj zainstalowac fixpak w wersji UK
a nie US. ale jakie beda efekty, nie wiem.

na pocieszenie ci powiem, ze przy robieniu upgrade nie ma znaczenia
jaka jest wersja narodowa nizszej wersji. moze zrobisz upgrade
do merlin4 UK (koniecznie UK!) lub PL ? ja zasuwam na UK i sobie chwale.
jak dziala PL, nie mam pojecia bo nawet na oczy nie widzialem.