Re: Proccess Commander 1.0

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 18:48:38 MET

"Marek Łukawski" <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
>Witam,
>zainstalowalem sobie ostatnio cos takiego jak Proccess Commander ver
>1.00 i pojawil sie taki problem:
>"zniknely literki" tzn w zaden sposob nie mozna uzyskac takich literek:
>azesxcoln i pochodne (ogonki oraz wersje DUZE).
>Czy ktos wie jak sobie z tym poradzic bo programik jest bardzo fajny i
>starego poczciwego WatchCAT'a bym zamienil na PC.

ja to samo mialem po instalacji fix US na warp3 UK. pod tymi literkami
ktore wymieniles, sa polskie ogonki na klawiaturze programisty.
prawdopodobnie on ci podmienil plik do obslugi klawiatury na swoj wlasny.
tak bylo przynajmniej w moim przypadku.

>jest nowa wersja WarpAMP'a B3c
>ftp://195.116.73.48/apps/os2/MP3/wamp_b3c.zip

wow !!!!!!!!! dzieki :) czy mozna wreszcie swobodnie skanowac utwory ?

>MArek
>PS2.

>Jest .IFS rozumiejacy VFAT (dlugie nazwy) oraz FAT32
>lokalizacja oryginalna:
>http://npw.cgnet.de/dsteiner/OS2/vfat/vfat_001.zip
>w Polsce:
>ftp://ftp.gdansk.sprint.pl/pub/OS/os2/vfat_001.zip
>MArek

chetnie zajrze. czasami moze mi sie to przydac.