Re: proste pytanie

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 18:41:18 MET

Leszek Gerwatowski <bigl_at_tg.com.pl> wrote:

>Jak mozna publikowac exploity do bugow do wlasnego ulubionego systemu? :-)

kazdy system ma bugi :) jesli chodzi o warp4, nikomu nie wciskam kitu
ze wersja z plyty jest stabilna. kazdemu mowie ze jak chce zainstalowac,
to natychmiast po instalacji niech fixuje jak nie chce miec cudow :)

nie jestem zwolennikiem "security by obscurity". czyli na nasz
"bezpieczenstwo przez niewiedze". ta taktyke stosuje majkrofon,
a jak doskonale wiesz jestem ich zagorzalym wrogiem :)