Re: Instrukcja krok po kroku

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 10:31:18 MET

In <34A8B65E.3356_at_student.uci.agh.edu.pl>, on 12/30/97
   at 09:53 AM, Dominik Czechowski <domcio_at_student.uci.agh.edu.pl> said:

>Musisz zainstalować TCP/IP (WebExplorer jest w pakiecie). Jeśli łączysz
>się przez Telekompromitację to użyj albo standardowego (alternatywnego)
>dialera "Dial Other Internet Providers" albo (polecane) InJoy'a lub
>jeszcze czegoś innego. Jeśli chodzi o DOIP należy wpisać następujące
>rzeczy:

Jeżeli będziesz używał DOIP, to polecam skrytp PPDIAL.
Mogę go podesłać. Ma tą zaletę, że dzwoni do skutku.
Sam DOIP nie potrafi kręcić automatycznie po uzyskaniu
sygnału BUSY.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59