Re: Problem z partycją

Autor: EMAN (Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 15:12:53 MET

Cześć.

> Zdjąłem z dysku Seagate partycję przygotowaną OS2 (NFST) i za żadne
skarby
> nie mogę założyć na nim partycji DOS'owej.
> Czy ktoś zna może program, któr może mi pomóc.
> HELP !!!

Masz na myśli partycję HPFS a może NTFS - brrrrrrr :-( !?
Nieważne. Jaka by nie była to aby ją skutecznie wykasować i założyć FAT
użyj albo fdiska z OS/2 :-), albo z Linux'a albo użyj narżędzia p.t.
Partition Magic (rewelacja).
Fdisk z DOS'a jest dość głupawy.
Jeżeli była to partycja typu "primary" a chcesz ją teraz wykorzystać jako
logiczny dysk na partycji "extend" to Partition Magic będzie nieodzowny
(chyba, że chcesz bawić się z backup'em i zakładanie wszystkiego od nowa).

Pozdrawiam

EMAN(R)

Slawomir Pawlowski
ANICA SYSTEM S.A.Grupa Computer Plus, Lublin, Poland
Tel: +48 81 5332828, 5338484; Fax: +48 81 5332113
Mobile: +48 601 270083
mailto: Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl
http://www.computerplus.com.pl