Re: Moj OS/2

Autor: Artur Flinta (aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Dec 1997 - 08:16:09 MET

On Thu, 11 Dec 1997, Przemo Karlikowski wrote:

> Windows 95 OSR2 obsługuje FAT16 i FAT32...

W tym trzydziestodwubitowym patch'u do szesnastobitowej graficznej
nakladki na osmiobitowy system do czterobitowych komputerow (nazywany w
skrocie win95 osr2 ) fat32 to jedynie proteza do fat16. Defragmentacje
jak trzeba bylo robic tak robi sie ja dalej. Reset w "nieodpowiednim"
momencie powoduje koniecznosc ponownej instalacji. Jest koszmarnie wolny
przy wielkiej ilosci malych plikow. Zaden inny system nie potrafi tego
odczytac (choc sa prowadzone nad tym prace pod linux'a i os/2) Wiec nie
chrzan, ze system plikowy stworzony z mysla o dyskietce (najpierw tej
malej fat16, a potem troche wiekszej fat32) jest doskonalym rozwiazaniem.

> OS jest znany z tego, iż nie potrafi współpracować z niektórymi
> urządzeniami.

Windows jest znany z tego, ze instaluje sterowniki do wiekszosci urzadzen
po kilka razy a potem i tak z nimi nie dziala. Pozatym ESS spisuje sie pod
OS/2 doskonale.

> Proponuję w sieci pracować tylko z Windy. W OSie możesz nie mieć polskich
> liter...

A ja polskie litery mam, co wiecej to winda przysporzyla mi najwiekszych
problemow - tu nie ma mowy o prawdziwej pracy w internecie, otwarcie kilku
okien przegladarki, paru sesji ftp i telneta to zatkanie na amen komputera
(P200 z 50 MB RAM) a co dopiero mowic o odpalniu do tego Worda czy
Akcessa.

                                                     Best Regards !!!
      Artur Flinta e-mail: aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl
       Team OS/2 www : http://ibm.uci.agh.edu.pl/~aflinta