Re: dos navigator, sesja okienkowa i os/2

Autor: Mariusz Artur Borkowski (M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 15:49:08 MET

> mam karte oparta o chipa et6000 . sciagnalem najnowsze drivery z tseng lab
> blablabla. itp/itd. zainstalowalem. i co ?
>
> no wlasnie. odpalam okienkowa sesje dosa. odpalam dos navigatora. i co ?
> KWAS. pisze ze nie ma takiego trybu graficznego, i proponuje przelaczenie sie
> do sesji full screen. o dobra. przelaczam sie. i co widze ? nie nie. nie
> ciemnosc. widze kolorowe 'kwiatki'. no dobra. przelaczam sie spowrotem
> do windowed. i co ? blada twarz. tzn. biale tlo w okienku, widze tylko zegarek
> w lewym gornym rogu.

> [...]

Czy przypadkiem DN nie jest ustawiony na jakis dziwny tryb
(inny niz 80x25)?
Czy inne programy DOS dzialaja poprawnie?
Jakiej firmy jest ta karta?
Czy probowales podmienic \os2\svgadata.pmi plikiem svgadata.dos
(wygenerowanym pod prawdziwym DOS-em poleceniem
svga.exe on dos
svga.exe - to ten z drivera do ET6000)?

--
                                           Mariusz Borkowski