dos navigator, sesja okienkowa i os/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 10 Dec 1997 - 12:43:53 MET

czesc. no i masz babo placek.

mam karte oparta o chipa et6000 . sciagnalem najnowsze drivery z tseng lab
blablabla. itp/itd. zainstalowalem. i co ?

no wlasnie. odpalam okienkowa sesje dosa. odpalam dos navigatora. i co ?
KWAS. pisze ze nie ma takiego trybu graficznego, i proponuje przelaczenie sie
do sesji full screen. o dobra. przelaczam sie. i co widze ? nie nie. nie
ciemnosc. widze kolorowe 'kwiatki'. no dobra. przelaczam sie spowrotem
do windowed. i co ? blada twarz. tzn. biale tlo w okienku, widze tylko zegarek
w lewym gornym rogu.

inny scenariusz. odpalam dosa. alt+home, fullscreen. odpalam dn. alt+home,
okienkowo. i jest ok. tyle ze ......... jak spowrotem wroce do fullscreen,
to widze kwiatki zamiast fontow. po powrocie do okienkowego znowu jest ok.

alem sie nawyzalal ! z s3 nie mialem tego problemu, tyle ze s3 wieszala mi
sprzet. a czy na moja bolaczke ma ktos jakas rade ?