Re: Instalacja FixPakow z HDD

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 11 Dec 1997 - 16:30:50 MET

Sławomir Stachniewicz wrote:

> Czolem !
>
> Nie zna ktos jakiegos sposobu, aby instalowac FixPaki
> z HDD? Tworzenie dyskietek za kazdym razem jednak bywa
> uciazliwe.
>
> Slawomir Stachniewicz.
>
> +-------------------------------------+
> | Slawomir Stachniewicz |
> | mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |
> | http://solaris.ifj.edu.pl/~stachnie |
Czołem,

jest też na hobbesie (wczoraj to znalazłem w nocy i jeszcze nie
przetestowałem) easyfix.zip (katalog chyba os2/system/patches/fixpack.
Podobno instaluje fixpaki bezpośrednio z lokalnego HDD tak jak się je
ftp-uje z sieci.

Jak sprawdzę i mi nie rozwali merlina to dam znać na listę :)

pOSdrowionka
tomek